Onze klant gespecialiseerd in het verhuren van bedrijfswagen op lange termijn, is momenteel op zoek naar een nieuwe medewerker die zich zal toeleggen op het beheren van de financiële administratie met betrekking tot verkoopfacturen en debiteuren.
In deze rol werk je nauw samen met verschillende afdelingen en onderhoud je veelvuldig contact met zowel klanten als interne medewerkers binnen onze organisatie.
Verantwoordelijkheden:
Een veelzijdige functie in een prettige werkomgeving met fijne collegiale contacten en een no-nonsense werksfeer. Jouw persoonlijke groei en inbreng staat hierbij centraal.
Naast een conforme verloning ontvang je bijkomende extralegale voordelen zoals:
Mogelijkheid tot carlease
Mogelijkheid tot fietslease
Maaltijdcheques € 8/dag
Ecocheques € 250/referteperiode
Mogelijkheid tot volgen van opleidingen en cursussen
Bovendien kun je werken in een gezinsvriendelijk uurrooster tussen 8u & 16u30, waarvan 1 dag tot 17u